یزدفردا: یکی از مشکلات اساسی ورزشگاه شهید نصیری یزد و جدی ترین ایراد سازمان لیگ عدم وجود گیت‌های ورودی و زیر ساخت بلیط فروشی الکترونیکی در این ورزشگاه بود.

به گزارش یزدفردا: همزمان با صعود تیم چادرملو اردکان به لیگ برتر و میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد از این رقابتها سازمان لیگ و مسابقات فوتبال ایران طی نامه‌ای ۴۱ ایراد به ورزشگاه شهید نصیری وارد کرد که یکی از این ایرادات عدم وجود گیت های ورودی و زیر ساخت بلیط فروشی الکترونیکی در این ورزشگاه بود.  

حال برای اولین بار در مجموعه های ورزشی استان، مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد به مجهزترین و به روزترین گیت های ورودی تماشاگران با قابلیت تشخیص چهره و استعلام از طریق کد ملی و همچنین متصل به سامانه ثبت احوال، تجهیز تا این ورزشگاه یک گام دیگر به میزبانی از لیگ برتر نزدیک شود.

«عباس راجی» معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص جزئیات این خبر در گفت‌وگو با ایسنا گفت: خوشبختانه با اقدامات و پیگیری های انجام شده با یکی از شرکت های فناوری اطلاعات استان یزد وارد مذاکره شدیم و برای اولین بار گیت های ورودی بر اساس آخرین استاندارد های سازمان لیگ و AFC در استان ساخته شد.

وی ادامه داد: ۹ گیت دو نفره معادل ۱۸ گیت یک نفره با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ششصد میلیون تومان طراحی و ساخته شد.

راجی در خصوص تفکیک ورودی های ورزشگاه نصیری گفت: شش گیت مربوط به تماشگران تیم میزبان، یک گیت برای ورود تماشاگران تیم میهمان، یک گیت برای ورود بانوان و همچنین یک گیت برای ورود خبرنگاران و مسئولین در حال نصب است که تا پایان هفته فراید نصب تمام و راه اندازی خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا